ryttarns

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Back on Track

Av Olivia - 5 augusti 2012 12:35

I natt kom jag hem från Italen, och jag är ledsen att jag inte sa till...


Jag hade iallafall jättekul, och jag gjorde dubbelvolt på trampett :3 (haha cooling). Samma kväll så fick jag solsting och spydde, allt snurrade och jag som är blond trodde att det berodde på de dubbla volterna. Sen gick det över och dagen efter det var helt borta fick jag öroninflammation. Jag tyckte att jag ändå hade tur, det var en som stukade foten på första volten på hela lägret och fick gå med kryckor resten av veckan, och en som landade på huvudet så hon fick ha nackkrage.


senare idag kommer mina kusiner hit till Stockholm så vi ska äta middag hos farmor och farfar. Och kanske imorgon ska vi till grönan(Senaste gången jag var på grönan tappade jag min plånbok med guldkort, pengar o busskort m.m fast sen var det någon snäll människa som hade lämnat in den så jag fick tillbaks den dagen efter. Tur ?)

Och när kusinerna har åkt hem ska jag till mina kompisar och rida. Vi hade tänkt filma så då kommer det nog upp massa filmer när jag rider.


Jag har inte så mycket mer att skriva, och jag ska spela sims nu så vi ses!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 10 oktober 2012 13:53

Jag höll precis på att starta en ny blogg, när jag kom på att jag hade denna! Strax ska jag åka till stallet, det ska bli kul. Ska fota Biztro och Bailey idag.   Just det! jag har blivit skötare på en ny häst, Bailey. Bailey är en stor D-pon...

Av Olivia - 17 augusti 2012 16:04

Jaa, ska få rida elsklingen idag :D tar med kameran och filmar, lägger upp det sen ;) kram aålänge!...

Av Olivia - 16 augusti 2012 21:52

        Haha, älskar macaron-ringen. Såååå meeee :3 Idag(håller fortfarande på-.-) att städa min garderob. Haha, den är fullproppad med grejer, tro mig. Aja, imorgon blir det en "vanligslapptråk-dag". Kanske sticker in till Ung men jag vet i...

Av Olivia - 13 augusti 2012 22:45

Imårgon drar jag och en stallkompis till Ung. Kommer nog inte riktigt känna mig som hemma eftersom det ärförsta gången men det ska bli grymt kul! (ni som inte kommer missar verkligen nått) Sedan när jag va i stallet pauade min kamera och det blev i...

Av Olivia - 13 augusti 2012 17:54

.. Och nu måste jag gå i 45 minuter..

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Olivia och är 12 år. Jag rider på en ridskola i Stockholm och är skötare på en häst där. Fortsätt läsa om du vill veta mer!

Rules

Bara lite regler här på bloggen:

 

¤ Inga taskiga kommentarer mot mig eller andra

 

¤ Alla bilder här på bloggen är tagna av mig(Om jag inte säger annat)och det är inte OK att kopiera dom.

 

¤ Jag gör länkbyten om någon frågar

 

¤ Alla texter är det copyright på, fast jag tror inte att någon vill skriva xakt vad jag skriver..

 

 

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards